środa, 27 sierpnia 2014

Sierpniowe zakupy i prezenty urodzinowe

Dzisiaj pokażę Wam kilka rzeczy, które kupiłam i dostałam w ostatnim czasie ;) Zapraszam ;)

Sprawiłam sobie prezent urodzinowy i zakupiłam torebkę Avon model Elora, która od dawna była na mojej wishliście. Pięknie się prezentuje, jest matowa ze złotymi dodatkami. Bardzo pojemna, zmieścimy w niej naprawdę sporo. Cena 48,99zł z oferty netto Avon, dostępna jest również w obecnej ofercie netto za 49,99zł, więc jeżeli macie znajome konsultantki bez problemu możecie ją upolować. Polecam ją bo jest naprawdę super!








W drogerii Wispol znalazłam szafę Miyo, kupiłam matowy bronzer (ok.12zł), cień OMG (ok.6zł) w kolorze 55 Dynamite i bazę pod cienie (ok.8zł). 

Bronzer z serii Sun Kissed ma ładny brązowy, matowy kolor, jest nieco ciemny - dla bladolicych zdecydowania odpada. Kupiłam go z myślą konturowania twarzy. Trzeba z nim uważać, żeby nie narobić sobie nieestetycznych plam. 

Cień OMG posiada silikonowo - mineralną formułę, jego konsystencję i trwałość mogę porównać z cieniami z paletki Makeup Revolition Iconic 3 (o której niżej). Nakładając czuję lekko mokrawą konsystencję. Miyo troszkę się osypuje podczas aplikacji, najlepiej jest go delikatnie wklepywać w powiekę, aby w pełni zachował swoją formułę i kolor - który jest po prostu bajeczny. 

Używana do tej pory baza pod cienie z Avon jest już na wykończeniu, nie kupię jej ponownie. Na początku byłam z niej zadowolona, jednak im dalej tym gorzej. Denerwowało mnie w niej przede wszystkim to, że nie rozcierała się dobrze i pozostawiała dziwne smugi. Zdecydowałam się na bazę z Miyo. Ma fajną konsystencję, coś podobnego do wazeliny, nie jest tłusta, dobrze się aplikuje. Kolor ma lekko beżowy z drobinkami, nie wyrównuje koloru powieki - tak jak w przypadku bazy Avon, szybko zasycha, nie roluje się, nie miałam z nią problemów.  



Początkiem sierpnia zamówiłam pędzle do makijażu z chińskiej strony buyincoins.com. Pisałam już jakiś czas temu o tej stronie tutaj. W zestawie kupiłam 4 sztuki za 2,78$ (około 9zł). Syntetyczne pędzle z drewnianą rączką. Dobrze wykonane (jak na chińskie) miękkie, nie gubią włosia, dobrze się nimi maluje. Póki co nie stać mnie na pędzle Hakuro znajdujące się na mojej wishliście ale może niedługo się to zmieni.

Kupiłam także zestaw 15 pędzelków do paznokci w podobnej cenie. Na początek do nauki wystarczą ;) są nawet dobrze wykonane, co najważniejsze nie gubią włosia i całe szczęście bo da się nimi pracować. Zdecydowałam się na zakup internetowy, gdyż stacjonarnie w chińskim sklepie za komplet około 5 pędzli trzeba zapłacić od 12-18zł. Trochę dużo jak na chińszczyznę. Zresztą i tak nie było takiego zestawu o jaki mi chodziło. Przesyłka z buyincoins.com szła około 1,5 tygodnia – naprawdę niedługo. Dlaczego kupuje na tej stronie? Mam pewność, że w razie niedostarczenia zamówionych produktów odzyskam pieniądze, dzięki płatnością Pay Pal.

W ramach prezentu urodzinowego od mojej siostry wybrałam sobie paletkę Makeup Revolution Iconic 3 :) Wszyscy mają więc i ja zapragnęłam mieć. Zmalowałam już kilka makijaży i nie jest zła. Wiem, że nie każdemu te paletki podchodzą. Cena 20zł. Teraz są liczne promocje w drogeriach internetowych i możemy dostać fajne rabaty od 8% do nawet 20% na produkty tej firmy. Warto skorzystać, zawsze to taniej :)  

Od szwagierki dostałam ładny błękitny lakier do paznokci, 3 pary kolczyków i brokaty do zdobień :) (kolory w rzeczywistości są mocne i żywe, nie jak na zdjęciu) W sumie tutaj też wybierałam sama prezent :D 



Kolejnym prezentem, który sama wybierałam są buty klik (139,90zł). 

http://www.deichmann.com/PL/pl/shop/damskie/damskie-buty-damskie/00006001241877/botki*damskie.prod?r=5&c=3&filter_size=212@42&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=damskie/damskie-buty-damskie/damskie-buty-damskie-botki
Długo się zastanawiałam co kupić za przeznaczone pieniądze na cel urodzinowy – od męża i rodziców. Nie mogłam się zdecydować. Jest zbyt wiele rzeczy, które chciałabym kupić w jednym czasie więc... kupiłam buty. Bardzo praktyczny prezent. Od zeszłego roku miałam ochotę na takie botki. Jednak trochę się spóźniłam z zakupem w środku jesieni i mój rozmiar był wyprzedany a w tym roku się udało i mam! :) Niestety albo i stety, ale buty kupuję tylko w jednym sklepie i jest to Deichmann. Nie reklamuję go tu w żaden sposób ale z racji, że mam rozmiar obuwia 41/42 w żadnym tańszym sklepie nie mogę dostać butów. Żałuję, że moje stopy nie są w rozmiarze 40, no ale cóż zrobić.. Dobrze, że jest chociaż taki sklep bo w przeciwnym wypadku nie byłoby ciekawie ;)  A Wy macie problem z butami? Gdzie kupujecie obuwie powyżej rozmiaru 41?


I na koniec, śliczna bluzeczka od teściów, w panterkę z Reserved (49,99zł). Wykonana z materiału a’la sweterek, jest lekko przeźroczysta, fajnie komponuje się z moją torbą, dżinsami i bucikami :D Jestem już prawie przygotowana na nadchodzącą jesień. (zdjęcia troszkę rozmazane)

A Wy co ciekawego kupiłyście w ostatnim czasie lub co dostałyście? Macie coś z rzeczy w/w? :)










2 komentarze: