czwartek, 3 lipca 2014

Pędzle do makijażu z Biedronki

Hej. Zastanawiałam się o czym dzisiaj napisać, zaczęłam tworzyć post na temat szminek ale w ostatniej chwili jednak zmieniłam i będzie wpis na temat..pędzli z Biedronki. Zapraszam do czytania - pędzle są godne uwagi.




Jakiś czas temu - bodajże w maju - w Biedronce pojawił się zestaw poręcznych pędzli kosztował ok. 25zł. Kusił mnie ale ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup. Będąc jakiś tydzień temu zauważyłam, że ów zestaw jest na wyprzedaży za jedyne 14,99zł! Takiej okazji nie mogłam przegapić, oczywiście pędzle wylądowały w moim koszyku. Przeliczając wychodzi nam 3,75zł za jeden pędzel. Za taką cenę aż żal nie kupić i nie spróbować ;) bo jak wiecie nie zawsze cena równa się jakości.


Na opakowaniu widniała informacja, że w zestawie mamy pędzel do pudru, różu, cieni i brwi (?). Z tymi brwiami to lekko przesadzili ;) Pędzel do pudru i różu jak najbardziej się zgodzę, płaski do nakładania cieni, bądź korektora i duża kulka do blendowania cieni lub nakładania pudru pod oczy i w inne precyzyjne miejsca - u mnie bardziej się sprawdza w tej drugiej formie, gdyż do blendowania mam nieco mniejszy z Essence.






Pędzle wykonane są z włosia syntetycznego i drewna. Kraj pochodzenia oczywiście Chiny. Jedna rzecz, która jest zastanawiająca to, to, że pędzle są łudząco podobne do zestawu z Ecotools.
























Niestety nie miałam przyjemność używać pędzli z Eco, nie mniej jednak śmiem twierdzić, że pędzle z Biedronki są całkiem solidne. Bardzo przyjemnie mi się ich używa. Są mięciutkie, dobrze trzyma się za trzonek, po prostu idealne. Ciekawa jestem ile mi posłużą i jak zachowają się podczas mycia. 



Pędzelek z krótkim trzonkiem, mała miotełka używam jej do pudru, mięciutka, niedrapiąca.

Pędzelek z dłuższym trzonkiem używam do bronzera i różu, fajnie nakłada się nim kosmetyk, ładnie rozciera, nie tworzy plam, jest miękki, przyjemny, nic nie drapie ahh jego używanie to czysta przyjemność.

Płaski pędzelek, nieco większy niż pozostałe, które mam, nakładam nim cienie na całą powiekę.

Pędzelek kulka, dosyć duża, ja osobiście nakładam nim puder w okolicach oczu i w innych bardziej precyzyjnych miejscach. Wypróbuje go również jako pędzel do blendowania.

Osobiście polecam zakup tych pędzli, jeżeli natchniecie się na nie w Biedronce bierzcie śmiało. Fajny, poręczny zestaw pędzelków do makijażu za niewielką cenę. Za pomocą tych 4 pędzli wykonacie pełny makijaż bo są to w sumie podstawowe pędzle. Jeżeli któraś chciałaby taki zestaw a nie byłoby już go u Was w sklepie mogę zakupić i wysłać ;) Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. Kupiłam je dziś za 4zł w biedro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja takze dzis za 5 zl! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. I drewniane trzonki! Bardzo lubię takie, żałuję że przegapiłam je :(

    OdpowiedzUsuń