środa, 16 lipca 2014

Pogrubiający tusz do rzęs Luxe Avon

Cześć! Zapraszam na recenzję pogrubiającego tuszu do rzęs Luxe od Avon ;) Zamawiając tusze z Avon zwykle decydowałam się na dobrze wszystkim znany Super Shock. Bardzo polubiłam się z tym tuszem i ciągle do niego wracałam. Testowałam nowości Avon ale jakoś żadna z mascar nie odpowiadała mi w 100%.  









Jakiś czas temu trafiłam na tusz z serii Luxe. Kupiłam jako nowość w ofercie demo dla konsultantek za ok. 17zł i nie żałuję ;) Zdążyłam już zakupić drugie opakowanie w cenie promocyjnej ok. 12zł. W cenie katalogowej tusz kosztuje ok. 27zł, będzie można go dostać w katalogu 11 – str. 46.
Mascara jest w pięknym kolorze głębokiej czerni - Caviar Black. Nie kruszy się, nie osypuje, nie skleja rzęs, wydłuża i pogrubia, ładnie rozczesuje, nie zbija się w grudki. Formuła tuszu jest w sam raz, nie jest ani za gęsta, ani zbyt lejąca, dobrze się nakłada. Po nałożeniu 1 warstwy rzęsy są już podkreślone a przy 2 warstwach otrzymuje super efekt. Szczoteczka w tuszu Luxe jest zupełnie inna niż w Super Shock. Tutaj spotykamy szczoteczkę z włoskami a nie silikonową. Przyznam, że na początku troszkę obawiałam się sklejania rzęs, gdyż zdecydowanie wolę silikonowe szczoteczki, które z reguły lepiej radziły sobie z moimi rzęsami. A tutaj pełne zaskoczenie i zadowolenie ;)
Tusz zawiera 7ml. Produkowany w Polsce. Termin przydatności 3m od otwarcia. Mascara ma prześliczne opakowanie w kolorze ciemnej śliwki ze złotymi, mieniącymi się drobinkami i złotą zakrętką. Dodatkowo przychodzi do nas w ładnym kartonowym pudełeczku. Prezentuje się naprawdę fajnie. Poniżej znajdziecie zdjęcia bez tuszu i po jego nałożeniu. Gorąco polecam zakup!

Miałyście już ten tusz? Co o nim sądzicie? ;)


porównanie szczoteczki Luxe z SuperShock



3 komentarze:

  1. Jezeli jesteś zadowolona z tego typu produktu to dobrze. Natomiast moja opinia na pierwszy rzut oka nie była taka pozytywna wręcz przeciwnie. Gdy po raz pierwszy zobaczyłam no to stwierdziłam ze tusz skleja rzęsy. Co mi się osobiście nie podoba. Ładniej wyglądają rzęsy które są rozczesane zwykłą szczoteczka i podkręcone zalotka. Gdy rzęsy są od siebie oddzielone, 'rozdzielone' jakkolwiek inaczej to nazwiemy maja swój efekt i nie wyglądają jak poturbowane. Za przeproszeniem. W twoich przypadku zainwestowałabym w serum do rzęs zeby je zagęścić albo w dobrą zalotkę albo w mascare która delikatnie roczesuje rzęsy i je podkręca . Jak widac Luxe do takich nie należy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń