czwartek, 24 lipca 2014

Tonik i żel z serii Avon Naturals Herbal glistnik i woda źródlana

Hej! Od pewnego czasu testuję nowość Avon, tonik i żel nawilżający z serii - Naturals Herbal – glistnik i woda źródlana. Seria jest przeznaczona dla każdego typy skóry. Najpierw zakupiłam tonik, w ofercie dla konsultantek a ostatnio z katalogu zamówiłam żel. Z tej serii dostępne jest jeszcze mleczko oczyszczające. 

Zacznę od toniku ;) Opis producenta: 

Tonik na bazie naturalnych składników, glistnika i wody źródlanej, zmiękcza i oczyszcza skórę.

• usuwa makijaż

• tonizuje i zmiękcza skórę

• odświeża

Jak działa: Glistnik poprawia jakość skóry, a woda źródlana koi i odświeża. Tonik skutecznie usuwa pozostałości makijażu i kosmetyków oczyszczających. Jak stosować: Nasącz płatek kosmetyczny tonikiem i delikatnie rozprowadź po twarzy.

Opakowanie zawiera 100ml płynu, typowego dla toniku, bądź płynu micelarnego. Zapach przypomina nieco męską wodę po goleniu. Nie podrażnia skóry, zmywa pozostałości makijażu, nie szczypie w oczy – co jest dla mnie bardzo ważne. Ogólnie produkt spełnia obietnice producenta. Małe opakowanie, przyda się na wyjazd. Używam zazwyczaj wieczorem. Cena ok. 6zł.

Czy kupię ponownie? Raczej nie. Wypada dosyć drogo w stosunku, co do ilości płynu. Moja ocena 4/5.











Drugim produktem, który testuję jest żel do mycia twarzy. Od żelu oczekuję delikatnego a zarazem dokładnego oczyszczenia cery.

Od producenta:

Orzeźwiający żel do mycia twarzy, stworzony na bazie naturalnych składników.

 • skutecznie usuwa zanieczyszczenia

• dokładnie zmywa makijaż

• orzeźwia cerę

• odpowiedni dla każdego typu cery

Jak działa: Woda źródlana odświeża i oczyszcza skórę, a znany ze swoich leczniczych właściwości glistnik poprawia jej jakość. Jak stosować: Nałóż niewielką ilość żelu na dłonie i rozprowadź po twarzy, delikatnie ją masując. Po umyciu, zmyj żel letnią wodą. 



Produkt zamknięty w miękkiej tubce z otwarciem na zatrzask. W opakowaniu znajdziemy 100ml żelu. Konsystencja nie jest typowa, przypomina bardziej nie do końca zastygniętą galaretkę. Lubi „spływać” podczas aplikacji. Po pierwszym użyciu już wiedziałam, że się nie polubimy. A dlaczego? Produkt szczypie w oczy! Ale to nie jedyny minus. Pomimo, że mam tłustą cerę, po zmyciu produkt, twarz jest podrażniona, zaczerwieniona a przecież producent zapewnia, że jest to produkt nawilżający.. Informacja z tyłu opakowania: nawilżający żel do twarzy, nawilża i pozostawia skórę idealnie gładką i odświeżoną. Dodatkowo po przemyciu twarzy tonikiem, sporo pozostałości makijażu pozostaje na waciku. Cena ok. 6zł. Moja ocena 1/5. Plus tylko za opakowanie. Na pewno nie kupię ponownie.



Mleczka oczyszczającego z tej serii nie będę kupować, obawiam się, że będzie podobne w działaniu do żelu. Podsumowując – tonik jest w porządku, można zakupić. Natomiast – żel – musicie same spróbować, jednak ja nie polecam.



2 komentarze:

  1. Czaiłam się na ten tonik, ale w końcu koleżanka nie złożyła zamówienia i zostałam bez :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w katalogu 11 tonik jest w cenie 4,99zł ;)) więc na pewno się uda!

      Usuń