wtorek, 10 czerwca 2014

Candy Shop nr 2 , czyli piasek od Wibo

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakieru do paznokci - Wibo efekt piasku Candy Shop kolorek nr 2. Ostatnio wpadłam do Rossmanna po kilka rzeczy i w oko wpadł mi ten oto właśnie lakier. Pomimo, że miałam nie kupować lakierów nie mogłam się mu oprzeć, ahhh ten kolor ;) Można było wybierać spośród 3 kolorów, które zostały. Wybór padł na nr 2. Śliczny cukierkowy piasek. Dodam, że jest do mój pierwszy lakier o piaskowej fakturze.



Efekt piasku nr 2
Lakier do paznokci o piaskowej strukturze. 
Pojemność 8,5ml. 
Termin ważności 12m od otwarcia.
Cena: 6,99zł
Dostępność: szafy Wibo, Rossmann  

Lakiery dostępne są w 4 odcieniach.












Kilka słów od producenta:

CANDY SHOP

Cukierkowe, słodkie, kolorowe... paznokcie


Hit aktualnego sezonu!
Kolekcja najsłodszych kolorów.
Lakier do paznokci o modnej strukturze piasku.
Lakier do paznokci Candy Shop po nałożeniu i wyschnięciu tworzy na płytce paznokcia bardzo modną, piaskową fakturę. Specjalnie dobrane kolory czteroosobowej kolekcji tworzą słodki i cukierkowy obraz na paznokciu zgodnie z najnowszymi trendami!Formuła lakierów szybko schnie, idealnie kryje, długo utrzymuje się na paznokciach.




A teraz rzeczy techniczne ;) Dwie warstwy w zupełności wystarczą. Pierwszą maluję się bardzo przyjemnie, przy drugiej musimy się troszkę postarać, żeby równo pokryć "chropowatą" płytkę. Pędzelek bardzo przyjemny, nie miałam z nim kłopotów. Konsystencja "w sam raz", nie za gęsta, nie za lejąca. Schnięcie szybkie. W słońcu możemy zauważyć delikatne mieniące się drobinki, których w normalnym świetle raczej nie widać. Kolor ładnie podkreśla odcień dłoni.



Paznokcie pomalowałam w sobotę i wytrzymały do wtorku - przy normalnych pracach domowych. Jedynie przy myciu naczyń wkładałam rękawiczki. U stóp kolorek gości już 9 dni bez najmniejszego odprysku. Jestem bardzo zadowolona, zarówno z koloru, jak i uzyskanego efektu a przede wszystkim z trwałości - z tym ostatnio mam problem, moje paznokcie się buntują i przy większości lakierów odpryski pojawiają się już na drugi dzień ;(

Pozdrawiam, xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz