poniedziałek, 27 października 2014

Dermo Age Control + Proastiq krem naprawczy na noc recenzja

Witajcie! W ostatnim czasie trochę zaniedbałam bloga, za co przepraszam. Miałam masę rzeczy na głowie, ciągle odkładałam nowy post.. Brakowało mi czasu albo chęci, albo jednego i drugiego ;) Przez większość dni września odbywałam kurs (o którym notka już na dniach) - jeździłam do Rzeszowa, mieszkałam trochę tu i trochę tam i głównie przez te ciągle wyjazdy brakowało mi czasu. Październik zleciał tak szybko, że nawet nie zdążyłam się dobrze zebrać a już mamy listopad.. No cóż.. ;) Wracam i mam nadzieję, że znajdę chociaż troszkę czasu na w miarę regularne notki dla tych, którzy zaglądają i czytają ;)

Jakiś czas temu zabrałam się za testowanie kremu naprawczego tutaj. Nadszedł czas na recenzję ;) zapraszam.

Jak wiecie krem wygrałam na fanpage firmy Proastiq. Mazidło dostępne jest http://www.sklepestetyka.pl/Proastiq w cenie 77zł/50ml. Krem przeznaczony jest dla cery zmęczonej, narażonej na stres i przyspieszone oznaki starzenia. Wybrałam sobie krem naprawczy na noc Dermo – Age Control +. Dostępny jest także krem regeneracyjny na dzień.
Kuracja regeneracyjna na noc i ochronna na dzień to skuteczne rozwiązanie dla cery zmęczonej, narażonej na stres i przyspieszone oznaki starzenia. Podjęliśmy się zadania rozwiązującego te problemy z wykorzystaniem najsilniejszego naturalnego antyoksydantu - Astaksantyny. Abyś była gotowa na codzienne wyzwania! 
Stres?   Zmęczenie?  Oznaki starzenia?

Dermokosmetyki Proastiq zawierają naturalny antyoksydant Astaksantynę. Możecie o niej poczytać tutaj. Korzyści płynące ze stosowania preparatów Proastiq z Astaksantyną: 
·                  skutecznie lokalizuje i likwiduje wolne rodniki hamując tym samym proces starzenia skóry,
·                  wzmacnia funkcję ochronną naskórka i pomaga przeciwdziałać transepidermalnej utracie wody,
·                  przyśpiesza odnowę naskórka, tym samym czyniąc cerę promienną i wygładzoną,
·                  działając pod powierzchnią skóry, wpływa na poprawę poziomu jej nawilżenia i elastyczności,
·                  charakteryzuje się działaniem normalizującym w procesach różnicowania keratynocytów,
·                  wpływa na funkcje regulacyjne skóry,
·                  pomaga redukować przebarwienia melaninowe,
·                  wpływa na syntezę kolagenu oraz wydzielanie czynników wzrostu, co istotne nie wyręcza skóry w jej pracy, ale stymuluje do samodzielnej, regularnej produkcji kolagenu, dzięki czemu skóra utrzymuje właściwą sprężystość
·                  chroni skórę przed uszkodzeniami spowodowanymi promieniowaniem słonecznym, stanowi naturalny filtr przeciwsłoneczny
Dzięki połączeniu naturalnych, wysoce aktywnych składników możemy lepiej walczyć z procesem starzenia się skóry. W składzie znajdziemy m.in. witaminę E, A, kwas hialuronowy. Nie będę się rozpisywać nad składem i dobroczynnym jego działaniem, ponieważ nie jestem znawcą w tej dziedzinie - odsyłam bezpośrednio na stronę producenta http://www.proastiq.pl/dermo-age-control-.html

Silne i skuteczne składniki aktywne zapewnią redukcję istniejących zmarszczek. Retinol rozjaśni i doskonale odżywi skórę, astaksantyna o wielokierunkowym działaniu zabezpieczy przed fotostarzeniem, stresem oksydacyjnym, kwas hialuronowy właściwie nawilży skórę, witamina E pobudzi komórki do wytwarzania kolagenu i elastyny. Dermo Age Control + to pełna regeneracja dla skóry zmęczonej, zestresowanej i z oznakami starzenia.


Mam cerę tłustą w strefie T, mieszaną na policzkach. Pomimo, że moja skóra jest dosyć młoda (24 lata), postanowiłam o nią należycie zadbać. Zauważyłam już drobne zmarszczki wokół oczu, nierówny koloryt, małe plamki. Krem zaczęłam testować zaraz po otrzymaniu, czyli 6 sierpnia. Stosuję go codziennie wieczorem (zdarzyło mi się może 3 razy, że go nie użyłam), została mi jakaś 1/3 kremu.

Krem ma świeży zapach, piękny łososiowy kolor, konsystencja przypomina masło do ciała. Jest przebadanych dermatologicznie i jest hipoalergiczny. Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Nie zapycha. Nie wyrządził mojej skórze żadnej krzywdy. Rano skóra nie jest tłusta a delikatnie nawilżona, co jest dużym plusem, dla posiadaczek takiej cery jak moja. W moim przypadku nadmierne, regularne natłuszczanie powoduje wysyp niespodzianek na twarzy.

Opakowanie proste, ładne, wygodne w użytkowaniu. Krem dodatkowo zabezpieczony jest plastikową zatyczką wewnątrz.

Mam wrażenie, że odkąd używam tego kremu, wszystkie te wymienione mankamenty po prostu stały się mniej widoczne. Skóra jest napięta, jędrna, jednolitego koloru. Z czystym sumieniem mogę polecić krem, zwłaszcza osobom dojrzałym, u których efekty będą znacznie bardziej widoczne ;)

Z chęcią przetestowałabym wersję regeneracyjną na dzień, zwłaszcza teraz w okresie jesienno-zimowym.

Od niedawna można zakupić również próbki kremów. Zachęcam do odwiedzenia strony Proastiq ;) 

PS. na zdjęciach możecie zobaczyć pazury żelowe w moim wykonaniu ;)

2 komentarze:

  1. Moje ulubione kremy, z kilku powodów: nie uczulają, nie podrażniają, nie zatykają porów. W dodatku cera wydaje się być bardziej wypoczęta, nie widać tak oznak zmęczenia na twarzy i ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie można kupić ten krem? dzwoniłam do nich i mówią, że produkt jest już niedostępny w PL.

    OdpowiedzUsuń