poniedziałek, 8 września 2014

Haul zakupowy

Witajcie! Pokażę Wam co udało mi się kupić w ostatnim czasie. 


Odwiedziłam Drogerię Naturę, zakupiłam dwa cienie z My Secret Trio kolory 306, 308 w cenie 3,49zł za sztukę. Mają dosyć dobrą pigmentację. 

W trójce znajdziemy dwa perłowe cienie i matowy. Matowy ma zdecydowanie lepszą pigmentację. Dobrze stosuje się je na mokro, kolor jest mocny, żywy, nie blaknie, nie roluje się na powiece – stosuje zawsze na bazę pod cienie – obecnie używam tej z Miyo (pisałam o niej tutaj). 

Z racji wyprzedaży i wprowadzania nowych serii kosmetyków można kupić różne przecenione produkty, nie tylko z My Secret ;)

Kupiłam bladoróżowy, mleczny lakier (również w/w firmy) w kolorze 113 – 3,49zł. Do pełnego krycia potrzebujemy 3 cienkie warstwy, dosyć szybko wysycha a kolor jest śliczny, delikatny i elegancki. 

W moje ręce wpadł lakier z Sensique w kolorze 145, kremowy lakier w odcieniu szaro-beżowym, ma naprawdę ciekawy kolor, 5,99zł. 

Z Essence wzięłam żel do usuwania skórek 7,99zł. Testowałam na sobie i mężu i mogę śmiało polecić. Dobrze usuwa skórki, wystarczy 15 sekund i możemy odsunąć patyczkiem skórki.


W chińskim sklepie zaopatrzyłam się w dwa pilniki. Czterostronna polerka do manicure kosztowała całe 2zł, za pilnik zapłaciłam 1zł. Cenowo bardzo tanio, jakościowo również w porządku. Za takie pilniki w zwykłej drogerii musimy zapłacić nieco więcej a naprawdę nie ma sensu przepłacać.


W Biedronce skusiłam się na szczotkę do włosów, 6,99zł, z ceramiczną wkładką. Dobrze rozczesuje włosy, kupiłam ją głównie z zamiarem suszenia na niej włosów po myciu. 

Zapomniałam zamówić mój ulubiony preparat do demakijażu z Avon, dlatego też kupiłam mleczko nawilżające BeBeauty (cena około 5zł, nie pamiętam dokładnie). Dobrze radzi sobie z demakijażem, nie podrażnia skóry, jest tańszy niż Avon. Zobaczymy jak się będzie spisywał, może stanie się zamiennikiem mleczka Avon ;) 

Za niedługo pojawią się relacje z kursu, który aktualnie odbywam ;) Miałyście któryś z kosmetyków ? ;) 


7 komentarzy:

  1. Do demakijazu wolę produkty z Deli lub z Garniera są o niebo lepsze,a do włosow polecam szczotkę TT...Muszę sie wybrac do Natury może coś jeszcze bedzie na promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Delii miałam jedynie henne a za Garnierem nie przepadam

      Usuń
  2. świetny ten lakier z secret ;) Muszę kupić żel do skórek :))
    Ps. U mnie konkurs do wygrania pudełko pełne kosmetyków czyli glossybox. Jeśli masz ochotę wziąć udział zapraszam tutaj:
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2014/09/konkurs_12.html :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki jest nr tego lakieru sensique?

    OdpowiedzUsuń