wtorek, 18 listopada 2014

ROSSMANN promocja 1+1 na kosmetyki do makijażu plus biedronka moje zakupy

Miało nie być postu Rossmannowego no ale.. ;) Chyba każda z Was słyszała o promocji Rossmann'a ;) Jeśli któraś z Was jeszcze nic nie wie, przypomnę - przy zakupie kosmetyku do makijażu drugi mamy gratis (tańszy lub w tej samej cenie) Promocja trwa do 19 listopada więc macie jeszcze okazję zrobić promocyjne zakupy ;) 

W zamiarze nie miałam żadnych zakupów. Odwiedziłam drogerię, przejrzałam półki i nic nie wzięłam.. Taaakk..to tylko cisza przed burzą. Po kilku dniach stwierdziłam, że jednak mam ochotę coś zakupić ;P Niestety tak już mam.. :P Nie wzięłam dużo, gdyż aktualnie mam sporo kosmetyków w użyciu. Pokażę Wam co udało mi się kupić ;) 
Skusił mnie nowy puder z Eveline - matujący puder mineralny z jedwabiem. Mój numer to golden sand 33, nie było jaśniejszego odcienia (tzn. prawdopodobnie był ale na magazynie i Paniom nie chciało się pójść.. -usłyszałam z podsłuchanej rozmowy obsługi sklepu.. ) Ogólnie pudry drogeryjne "matujące" mojej cery nie matują..a jeśli już to po 2-3 godzinach zaczynam się świecić. Jest puder, który naprawdę chciałabym mieć w swojej kolekcji - wypróbowany w 30 stopniowy upał - dał radę a mowa o The Balm Anti-Shine. Muszę zebrać środki i w niego zainwestować bo nie jest tani 7g/ok.55zł. Cena regularna pudru Eveline 12,69zł.

Kupiłam dwa tusze ;) Tuszy nigdy mało! Wybór padł na Wibo w obu przypadkach. Pierwszy tusz z serii Rock With Me. Maskara wydłużająco-pogrubiająca i wypełniająca rzęsy. Efekt pełnych, bujnych rzęs, miękkich w dotyku bez sklejania, Specjalnie zaprojektowana szczoteczka w płączeniu z maskarą nadaje mega objętość, zapobiega sklejaniu podczas aplikacji. Pojemność 11g. Obietnica producenta jest naprawdę kusząca. Wybrałam najbardziej zakurzony egzemplarz z półki aby mieć pewność, że nie był otwierany przez natrętne klientki. I dobrze wybrałam bo był świeżutki ;) Cena regularna 12,69zł.
od lewej Rock, BB
Z drugim tuszem również mi się udało, nie był wcześniej otwierany. Wybrałam MasC(BB)ara pomarańczowe opakowanie. Pojemność 8g. Maskara nadaje efekt pełnych i bujnych rzęs. Formuła wzbogacona w składniki odżywcze, które zwiększają gęstość rzęs. Jest to maskara BB, która ma za zadanie poprawić wygląd i stan naszych rzęs. Ciekawe jak się sprawdzi ;) Cena regularna 10,29zł.

I do pary wzięłam sobie pomadkę do ust - Wibo Glossy Temptation nr 1 ;) Pomadka do ust z kolagenem. Zaprojektowana by uwodzić. Doskonałość kremowej konsystencji zapewnia nieskazitelny blask i połysk. Usta są nawilżone, przepełnione kuszącym i zmysłowym wyglądem. Komfort i elegancja na 100%. Dostępna w 6 kolorach od Listopada 2014. Cena regularna 8,99zł. I tutaj ciężko było wybrać i wcale nie mam na myśli wyboru koloru a...znalezienie opakowania, w którym szminka nie była używana..to naprawdę schody. Praktycznie każda pomadka była wymaziana. Szukałam, szukałam, aż w końcu znalazłam ;) 

Za puder i tusz Rock zapłaciłam 12,69zł a za mascarę BB i pomadkę 10,29zł. Parę złotych a mam 4 fajne kosmetyki ;) Uwielbiam tanie zakupy, gdyby tylko w portfelu było nieco więcej na pewno na 4 rzeczach by się nie skończyło ;)

Wczoraj jeszcze dokupiłam odżywkę do rzęs z Eveline - skoncentrowane serum 3w1 
1. baza pod tusz do rzęs
2. odbudowujące serum
3. aktywator wzrostu rzęs

Wzięłam jedno opakowanie dla siebie drugie dla siostry. Cena regularna 13.98zł. Wcześniej miałam okazję już wypróbować ten specyfik jako bazę pod tusz i spodobał mi się efekt. Często możecie dostać serum w Biedronce na promocjach ;) 
A jak już wspomniałam o Biedronce to w ostatnim czasie tam też zrobiłam małe zakupy. Na wyprzedaży są kolagenowe płatki pod oczy w cenie 2,99zł. Wzięłam opakowanie na próbę ;) Z nowości kupiłam korektor BB kryjąco-rozświetlający 8w1. Korektor mam w odcieniu ivory. Szczerze nie wiem czy były inne kolory ;) 
Ciekawa jestem działania i zapewnień producenta. 8w1 to nie lada wyzwanie: redukuje cienie, pokrywa niedoskonałości, nawilża 24h, wygładza, ujędrnia, napina, odżywia, regeneruje. Hmmm ujędrnia i napina..a to nie to samo? Cena 11.99zł. 

A Wy co upolowałyście w Rossmannie? ;) Chętnie obejrzę Wasze zakupy ;)



6 komentarzy:

  1. La luxe jest łudząco podobny do Eveline i to chyba jeden producent. Jeśli tak to korektor raczej się sprawdzi. Ciekawa szczoteczka przy tym tuszu z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi przypomina Eveline ;) jużkorektor testowałam i jest w porządku :) tusz wibo rock również i mogę powiedzieć, że daje efekt intensywnie czarnych rzęsy, nie osypuje się i nie odbija ;)

      Usuń
  2. Ta maskara BB mnie zaciekawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie uzywałam tych tuszy moze sie skusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuś się :D zwłaszcza na ten rock ;) bardzo fajny ;)

      Usuń