piątek, 18 lipca 2014

Balsam do stóp i paznokci z kwasami AHA

Mój hit! ;) Niedawno odkryłam bardzo  przyjemny balsam do stóp. Zainteresowanych zapraszam do czytania. Kiedy nadchodzi lato, zawsze pogarsza się stan moich stóp. Stają się mocno przesuszone, pojawiają się zrogowacenia i nie wygląda to estetycznie. Dlatego też, muszę dbać o stopy znacznie bardziej niż jesienią czy zimą.

Będąc przypadkiem w Biedronce (zauważyłam, że jestem tam kilka razy w tygodniu..znacznie nasilił się mój „biedronkowy zakupoholizm”) zakupiłam balsam do stóp i paznokci BeBeauty Foot Expert!v – skutecznie nawilża, zmiękcza i wygładza. Intensywnie nawilżający, zawiera oliwę z oliwek oraz kwasy owocowe AHA.
Balsam przeznaczony jest do skóry suchej i zniszczonej, czyli idealny dla mnie. Kremik znajduje się w miękkiej tubie, łatwo się wyciska. Bardzo duży plus za opakowanie, które jest na zatrzask – bo jak wiecie lub nie, nienawidzę odkręcanych opakowań – zwłaszcza przy kremach, po prostu doprowadzają mnie do szału :)
Tuba zawiera 75ml kremu, cena 2,99zł. Dostępność Biedronka, jest to produkt z oferty wyprzedażowej, z tego co kojarzę. Opis producenta: balsam do stóp i paznokci o działaniu nawilżającym i zmiękczającym. Skutecznie nawilża, zmiękcza i wygładza naskórek, poprawiając jego strukturę i zmniejszając objawy rogowacenia. Producentem jest PharmaCF (produkuje m.in. takie marki jak Venus, Cztery Pory Roku, Missy).

Składniki aktywne:
Kwasy owocowe AHA – o właściwościach złuszczających i wygładzających
Oliwa z oliwek – o właściwościach nawilżających i wzmacniających
Alatonina – o właściwościach łagodzących i regenerujących
Produkt stosuje od kilku dni i już mogę stwierdzić poprawę stanu stóp. Aplikuję go wieczorem, po kąpieli więc składniki mają całą noc na wniknięcie w skórę. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu a w dodatku obłędnie pachnie. Konsystencja typowa dla kremów tego typu. Przez dzień stopy są nadal nawilżone, nie odczuwam już „suchości” – zwłaszcza na piętach, skóra jest wygładzona. Zrogowacenia są mniej widoczne.

Według producenta po 2 tygodniach stosowania, rano i wieczorem:
Kupię jeszcze jedną tubkę na zapas bo jest naprawdę świetny! W niskiej cenie – a ja lubię dobre produkty za niewielkie pieniądze :) W 100% polecam! Jeśli spotkacie balsam na sklepowej półce, bierzcie śmiało!


2 komentarze:

  1. balsamu nie znam, ale masz bardzo ładne paznokcie :) co to za lakier ten niebieski?

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)) theMonique jest to lakier hybrydowy (szary z połyskiem) :))

    OdpowiedzUsuń