wtorek, 22 lipca 2014

Bell skin2skin rouge róż do policzków swatche

Witajcie! Dzisiaj krótko i na temat bez zbędnego przynudzania ;)Ostatnio natchnęłam się w „moim ulubionym sklepie” na kilka rzeczy z wyprzedaży. Jak wiecie, rzeczy, które nie zostały sprzedane podczas promocji, po jakimś czasie trafiają na półki z wyprzedażami za grosze. I w taki sposób zakupiłam róż do policzków Bell skin2skin rouge za całe 2zł, oczywiście w Biedronce!
Mój róż to odcień 21. W opakowaniu wygląda na nieco ciemniejszy niż jest w rzeczywistości. Obawiałam się, że kolor będzie bardziej ceglasty a tu miłe zaskoczenie. Opakowanie solidne, plastikowe na zatrzask. Wewnątrz znajdziemy 4,5g produktu. Data przydatności 12m od otwarcia. Dzięki kartonowemu opakowaniu, róż jest „świeży” i „niemacany”, za co daje ogromnego plusa. I uważam, że wszystkie kosmetyki powinny być w ten sposób pakowane.

Opis producenta: Modelujący róż do policzków ultralekki satynowy
·        Optycznie wyszczupla twarz
·        Odżywia koloryt skóry
·        Uwydatnia kości policzkowe
·        Wygładza nierówności

Kolor w rzeczywistości jest delikatnym, satynowym różem. Ma bardzo dobrą pigmentację. Dobrze się nakłada. Bez problemu można stopniować kolor, ale należy uważać, aby nie nałożyć produktu zbyt dużo bo ciężko będzie go zetrzeć. Przy standardowej ilości nie tworzy plam oraz co ważne – nie pyli. Konsystencja kremowa, zapach pudrowy. Jest zupełnie inny niż róże, które miałam do tej pory. Ma połyskujące bardzo, bardzo drobne drobinki. Utrzymuje się praktycznie cały dzień. Moja ocena 5/5.
Za taką cenę jest wart zakupu. Stał się moim ulubionym różem na chwilę obecną ;) Widziałam jeszcze kilka fajnych wyprzedażowych kosmetyków za grosze, po które z pewnością się wybiorę. A Wy miałyście ten róż? ;) Co o nim sądzicie?

EDIT: niżej zdjęcie różu na policzku ;))


2 komentarze:

  1. w jakiej Biedronce tak tani sprzedją produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był sezon wyprzedaży jakiś czas temu, chyba w większości Biedronek ;) można było kupić naprawdę fajne produkty za grosze ;)

      Usuń