piątek, 4 lipca 2014

Batiste suchy szampon

Pewnie nie jednej z nas zdarzyło się zaspać, włosy nieumyte a zaraz mamy wychodzić.. Znacie to? ;) W takiej sytuacji może uratować nas właśnie suchy szampon. Zapraszam na recenzję suchego szamponu od Batiste ;)

Wybrałam wersję WILD. Szampon przeznaczonych jest do wszystkich typów włosów. 
(na zdjęciu wraz z soniczną sczoteczką do zębów, którą zakupiłam)









Odkryj dzikość serca z Batiste Wild. Nie dla nieśmiałych – Wild, zapach “z pazurem”, drapieżny i elegancki — przyciąga zmysłowym połączeniem kakao, wanilii i piżma z drzewnymi i kwiatowymi nutami. Z orientalną, zadziorną nutą — dla kobiet, które ufają swoim instynktom i wiedzą, czego chcą.
 http://batiste.pl/batiste-wild/ 

Producent: "Suchy szampon do włosów Batiste. Natychmiast odświeża włosy bez użycia wody, absorbując sebum i zanieczyszczenia oraz sprawiając, że włosy są puszyste, jedwabiście miękkie i uniesione u nasady. Szampon nie zawiera parabenów, silikonów, SLS."

Moja opinia: opakowanie z pewnością przykuwa uwagę, przyznam, że w sklepie wpadł mi w oko i dlatego wybór padł na Wild - fajnie jest mieć coś "ładnego" na półce ;)
szampon przetestowałam zaraz po zakupie, tj. wczoraj, włosy były już nieświeże - zwłaszcza grzywka, stosując się do zaleceń producenta:

SPOSÓB UŻYCIA mocno wstrząsnąć i rozpylić u nasady włosów z odległości ok. 30cm. Przez kilkanaście sekund wmasować produkt we włosy, aż do całkowitego zniknięcia neutralizującej sebum skrobi. Rozczesać włosy i ułożyć jak zwykle.

Spodziewałam się masy białego proszku na włosach, nic z tych rzeczy, lekki białawy proszek szybko znikł z włosów. Zastosowałam wszystkie wskazówki, spojrzałam w lustro i..włosy wyglądały na świeże, były uniesione u nasady, miękkie, lekkie, nabrały objętości a w dodatku pięknie pachniały;) Zapach utrzymywał się przez dłuższy. Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Powiem Wam, że byłam w szoku. Nie sądziłam, że suchy szampon w kilka sekund sprawi, że włosy nabiorą świeżego wyglądu. 

Według mnie jest to kosmetyk "MUST HAVE", nawet jeśli zawsze pamiętacie o umyciu włosów, wstajecie o świcie, aby odpowiednio o siebie zadbać, uwierzcie - suchy szampon przyda Wam się - na wakacyjne wyjazdy i uratuje Was w sytuacji "bez wyjścia" - bo wiadomo każdemu może się takowa przydarzyć. Osobiście polecam zakup - naprawdę świetny produkt - zwłaszcza teraz, gdy jest na promocji w Biedronce ;)

cena i dostępność: 10,99zł/200ml 5 zapachów do wyboru Biedronka
Hebe (obecnie jest promocja do 9.07 - 50ml/5,99zł)
drogerie internetowe, Allegro






PS. Przypomniałam sobie, że jakiś czas temu miałam okazję wypróbować suchy szampon z Schaumy - Świeżość bawełny. Porównując te dwa produkty Batiste zdecydowanie wygrywa. Schauma nie robiła z moimi włosami "nic".   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz