wtorek, 15 lipca 2014

My Secret promocyjne zakupy

Dzisiaj kończy się akcja My Secret -25% na kosmetyki do makijażu. Skorzystałam jeszcze z promocji i wybrałam się do drogerii na małe zakupy ;) Do koszyka wpadło dwa opalizujące cienie Pearl Touch w odcieniach 101 i 103 oraz kredka Satin Touch Kohl w kolorze Nude nr 19. Cienie w promocji kosztowały 3,74zł/szt, kredka 5,62zł. Polubiłam się z opisywanym niedawno cieniem 108 klik i skusiłam się na kolejne dwa. Ostatnio coraz częściej dorzucam błyszczący akcent na powiekę. Kredka w kolorze nude już od bardzo dawna chodziła mi po głowie i zawsze o niej zapominałam. Można nią fajnie podkreślić linię wodną oka lub użyć jako bazę pod cienie. 

A Wy skusiłyście się na coś z promocyjnej szafy My Secret? ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz