niedziela, 6 lipca 2014

My Secret Pearl Touch 108 opalizująca oliwka

Wybrałam się do Natury w celu zakupu korektora z Kobo, który aktualnie jest na promocji za 9,99zł. Ostatecznie korektora nie wzięłam. Maziałam na ręce, pod oczami i jakoś mi nie podpasował, za to skusiłam się na jeden z cieni My Secret. Mowa tutaj o cieniu Pearl Touch, obecnie cienie z tej serii są w promocji za 4,99zł. Wybrałam piękny opalizujący kolorek w odcieniu oliwki - 108. Lubię cienie tej firmy, do tej pory kupowałam jednak te z serii Matt - mam ich kilka w swojej małej kolekcji. 



"Cień do powiek "Pearl Touch" luksus & blask. Perłowe, jedwabiste cienie Pearl Touch to dotyk luksusu w Twoim makijażu. Pięknie migoczą w każdym świetle, są trwałe i wydajne. Wybierz kolor pasujący do okazji."  http://www.mysecret.com.pl/produkt/pearl-touch-eye-shadow
Opakowanie zawiera 3g produktu. 
Ma solidne opakowanie z grubego plastiku 
(moje pudełeczko dosyć ciężko się otwiera, w przypadku cieni z serii Matt nie mam tego problemu)
Do nabycia w Drogerii Natura, stoisko My Secret
Cena regularna 7,99zł/w promocji 4,99zł





Cień ma fajną konsystencję, dobrze nakłada się pędzelkiem, przy nałożeniu zbyt dużo produktu na pędzelek może się lekko osypywać. Pięknie mieni się na powiece. Nie jest to tani, nachalny błysk a wyrafinowana delikatna poświata, która zmienia swój kolor w zależności od padania światła. Mój kolorek 108 jest naprawdę prześliczny. Mam ochotę wybrać się po jeszcze klika odcieni ;) Ogólnie do wyboru mamy 10 odcieni. 

Poniżej na zdjęciach cień z bazą - po lewej i bez bazy - po prawej. Pierwsze zdjęcie w cieniu, drugie w słońcu. Pigmentacja jest bardzo dobra i jak widać na fotografiach, cień sam w sobie spisuje się świetnie. Z pewnością na bazie utrwalimy go w naszym makijażu na dłużej. 

Polecam zakup cieni z serii Pearl Touch, jak również z serii Matt. Są to naprawdę bardzo dobre cienie, większość o mocnej pigmentacji, dodatkowo w niskiej cienie, zwłaszcza na promocji. Pamiętajcie, że nie zawsze cena równa się jakości produktu ;) W tym przypadku za niską cenę otrzymujemy porządny produkt, godny uwagi. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz