wtorek, 8 lipca 2014

Micelarny żel nawilżający BeBeauty z Biedronki

Przychodzę do Was z obiecaną kilka postów temu recenzją. Dzisiaj na ruszt rzucamy -
BeBeauty Face Expert!v - micelarny żel nawilżający do mycia i demakijażu przeznaczony 
dla skóry normalnej, suchej i wrażliwej. 
Do wyboru mamy 3 rodzaje:
żel peelingujący - skóra tłusta i mieszana
żel-krem łagodzący - skóra sucha i wrażliwa
żel nawilżający - skóra normalna, sucha i wrażliwa 

Wybrałam wersję nawilżającą - pomimo, że moja skóra jest mieszana, w kierunku tłustej. 
Jakiś czas temu namiętnie kupowałam produkty peelingujące do twarzy, nie wyobrażałam sobie używać zwykłego żelu bez drobinek do oczyszczania. Dzień, w dzień stosowałam takowe oczyszczanie - sądząc, że im bardziej drapie, tym bardziej oczyszcza - co oczywiście jest głupotą ;) Z czasem drobinki zaczęły mi "przeszkadzać" i zdecydowałam się na bardziej delikatną pielęgnację. Teraz peeling wystarczy mi raz w tygodniu ;)


Opis producenta:
Micelarny żel oczyszcza skórę twarzy i oczu z wszelkich zanieczyszczeń przywracając komfort nawilżenia i odświeżenia. Zawarte micele zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zawarty w żelu d-panthenol utrzymuje optymalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra po użyciu żelu jest głęboko oczyszczona, nawilżona i odzyskuje uczucie komfortu.

  • dokładnie oczyszcza z makijażu i zanieczyszczeń
  • skutecznie nawilża i koi podrażnienia
  • odświeża i orzeźwia
  • przywraca uczucie komfortu
 
Produkt  jest hipoalergiczny, ma typową konsystencję żelu, nie jest ani za gęsty, ani zbyt płynny. Przeźroczysty o delikatnym zapachu. Znajduje się w miękkiej tubce, łatwo się wyciska. Plusem jest to, że otwieranie jest na zatrzask a nie odkręcane - czego szczerze nie cierpię. Moja opinia na temat tego produktu:


  • nie zapycha
  • nie podrażnia
  • dobrze radzi sobie z pozostałościami makijażu
  • sprawdza się zarówno jako żel do mycia i preparat do demakijażu
  • skóra po jego użyciu jest oczyszczona, nawilżona
  • jest to tani produkt
  • wydajny


Do kupienia oczywiście w sieci sklepów Biedronka, pojemność 150ml/4,99zł
Osobiście polecam. Moje opakowanie jest już "na końcówce" i z chęcią kupię kolejne. A Wy używałyście żeli z BeBeauty? Macie swojego faworyta? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz