czwartek, 10 lipca 2014

Lato w kosmetyczce cz. 2 Biedronka

Już dzisiaj rusza 2 cz. akcji tematycznej "Lato w kosmetyczce", potrwa od dziś tj. 10 do 23 lipca. Przejrzałam gazetkę promocyjną i kilka rzeczy zwróciło moją uwagę. Link do gazetki klik klik 

Biedronka ma w swojej ofercie bardzo tanie produkty do pielęgnacji, o czym możemy się przekonać. W sprzedaży pojawią się żele pod prysznic 500ml/2,95zł w 3 zapachach do wyboru fruit coctail, lemon energy, ocean. Za taką cenę myślę, że warto się skusić. Ciekawa jestem jak pachnie coctail fruit, połączenie poziomki i winogrona brzmi kusząco ;) 


Mamy lato w pełni, musimy pamiętać o pielęgnacji stóp. Dobrym sposobem jest zastosowanie maski złuszczającej. Już od dawna chciałam wypróbować maskę tego typu i w końcu będę mieć okazję ;) Znajdę ją w Biedronce w cenie 13,99zł. Dostępne są również plasterki na zniszczone pięty w takiej samej cenie (w opakowaniu 4 sztuki). Jednak zdecyduję się chyba tylko na samą maskę ;) 















Ostatnią rzeczą, którą jestem zaciekawiona jest elektroniczny pilnik do stóp. Jakiś czas temu widziałam takie cudo z firmy Scholl, opinie ma dobre. Cena takiego przyrządu wynosi około 100zł a czasami nawet ponad (dostępny na Allegro). W Biedronce mamy tańszy zamiennik za jedyne 19,99zł. Myślicie, że można porównać oba te pilniki? Czy pilnik za 20zł spisze się w swojej roli..? Bardzo jestem ciekawa ;) Może poczekam na wyprzedaż i wtedy zakupię, żeby się przekonać jak działa, zobaczymy. A czy Wy znalazłyście coś interesującego ? :)   







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz