środa, 30 lipca 2014

Top gadżet, czyli ulubiona trójka lipca

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić 3 ulubione kosmetyki/gadżety miesiąca ;)  No to zaczynamy!

Na pewno pamiętacie szał ostatnich tygodni na biedronkowy zestaw skrzyp + szczotka a’la TT ? Jeżeli nie, odsyłam do postu klik. Szczotka stała się moim top. To nic, że podróba, że przypomina „zabawkową” szczotkę, ja ją bardzo lubię i moje włosy również! Bez trudu rozczesuje mokre włosy, można nią wykonać fajny masaż skalpu. Biedronkowa TT ma nieco ostrzejsze końce niż oryginał, jednak dla mnie i tak jest super. Coraz bardziej kusi mnie zakup oryginału… ;) 
Kolejną rzeczą, a właściwie produktem jest suchy szampon Batiste, recenzja tutaj. Najchętniej zakupiłabym jeszcze kilka opakowań ;) Trafił na moją listę nie przypadkiem. Bardzo lubię jego działanie i zapach. Fajnie odświeża włosy i nadaje objętości – dlatego, używam go również na świeże włosy, aby unieść je u nasady. Jest to taki produkt do zadań specjalnych.




W mojej trójce znalazło się również miejsce dla produktu, który niedawno nabyłam. Mowa o rozświetlaczu do twarzy – Ladycode Highlighter Glow Powder Skin. Produkowany przez firmę Bell. Produkt wielozadaniowy nabyty na wyprzedaży za całe 3zł. Uwielbiam tego typu kosmetyki. Spodziewajcie się jego recenzji wkrótce ;)


A czy Wy macie swoją ulubioną trójkę? Miałyście/macie któryś
 z opisanych produktów? ;)



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam suchy szampon z batiste! Używam wersji do ciemnych włosów
    + Obserwuję
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się marzy oryginalny TT, ale jak na razie odwlekam zakup, sama nie wiem czemu, może w tym miesiącu się skuszę ;) Batiste także lubię, ale najbardziejn wersję oryginalną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na meeega promocję na TT, wtedy na pewno się skuszę! :)) chociaż początkowo nie byłam nastawiona tak pozytywnie do zwykłej plastikowej szczotki :P

      Usuń
  3. Dziękuję temu, kto wynalazł Batiste. Nie wyobrażam sobie na dzień dzisiejszy życia bez niego. Batiste my love

    OdpowiedzUsuń